Miroskim
Maşallah çok şanslısınız ve bu durumu kurcalamayıp tadını çıkarın.
Lohusalığın tekme tokat daldığı, kamyon çarpmışa döndürdüğü, yerden yere vurduğu biri olarak tekrar söylüyorum çok şanslısınız bu şansınızı iyi kullanıp süslenip püslenip bol bol fotoğraf çekilin. Benim 1 ya da 2 tane fotoğrafım var onda da saç baş darmadağınık ve mutsuzluktan ölen bir surat 😬