mamma00 Bihteeeer bir tanıdığım molfixe cok sert demişti o yüzden tereddüt ettim ama ıslak mendili cok güzel💁🏻♀️
mamma00 Nurvec2016 evet sleepy cok güsel fakat dediğim gibi bebişimin bacakları fln biraz etli cok iz yapıyor
mamma00 aysenrrklm suana kadar bende hem bez hem ıslak mendil prima memnundum ama prima külpt bez baya pahalı o yüzden baska güzel aradım da bulamayacağım gibi😁
livanurvealpinannesi61 mamma00 külot bezler iz yapıyor malesef normal cırtlı bez daha iyi. Ben molfix cırtlı bez kullanıyorum şuan sleepy extra ya geçicem molfix aşırı pahalı.
mamma00 livanurvealpinannesi61 yaa bütüm hepsi yapıyor ozaman külot bezlern iz🙄 cırtlı bez mantıklı ozaman
Prettywoman91 mamma00 goon premium kullanın kesinlikle ne sleepy ne de molfix. Ama mavi paketli olandan değil sarı olanı. Bir de külot bezi kücük kalıplı onda bir numara büyük almak gerekiyor. Yumuşacık çok kaliteli cidden
Nilufer4141 Ben sleepy kullandım ilk 3 ay iyiydi.fakat taşırma basladı sürekli izde yapmaya başladı kalıplarında cok küçük.molfıxee gecdım mükemmel memnunum yumusacık tasma asla olmuyor ve pişik hıc olmadı Fakat her bebege herbez uyumlu olmayabilir.
mamma00 Nilufer4141 iz yapmadıysa bende molfix deneyebilirim sleepyin beli fln oldugu gibi cıkıyor izi
DeryaEFE11 mamma00 molfix kullanıyorum oğlum 6.5 aylık hareketlenmeye başladıktan sonra iz yapmaya başladı sipariş verdim bir beden büyüğünü bakalım nasıl olacak onun dışında çok memnunum denemek istiyorsan da içeriği az olanlardan al ki beğenmezsen kullanmak zorunda kalma
Prettywoman91 mamma00 ne demek rica ederim. Bende molfix sleepy denedim sadece önceden prima kullanıyorduk. Primayı aratmadı goon 😊