Kızlar oglum 2bucuk yasında kilo bıy tamam iyi ama hiççççç bişe yemiyo ya hiççççççç süt dilimi yiyo birde süt içiyo kafayı yiycem bu gğne kadar bir kere bile pilav yemedi yemeklerin suyundan yemedi corba filan hak getire aslaaaa delirecem bu cocuk nasıl yasıyo