momyy_ korkmayın ben 26 ekimde doğum yaptım hastane süreci uzadı o ara kar yağmaya başladı o zaman bile yakında oturan tanıdık akrabalara gittim 40 ı çıktıktan sonra hava ne zaman güzel olsa çıktım karlar erimeye başladı kanguruya koyup yarım saat dolaşıp geldim hep yakın parklarda bebek arabasıyla çok çıktım havaya uygun giydirdikten sonra korkmanıza gerek yok sürekli evde olacak hareket etmeye başlayınca en ufak şeyde hasta olmaya başlar dışarının havasına alışsın ciğerleri