selim-im bnm kızım aşerjik bu yüzden pişik oldumu uzun sürerdi ben yöntemi şunlarda buldum 1 günde geçiyor artık
günde 3-4 kez altını açıyorum travazol ve hametan (mavi olan) karıştırıp sürüyorum çiş yapana kadar duruyor çiş yapınca poposunu sabunsuz yıkıyorum sabun pişiğe iyi gelmiyormuş ki denedim gerçekten öyle sonra sudocrem bolca sürüyorum bir de pişik olduğunda hiç ıslak mendil kullanmıyorum bu şekilde geçiyor