Nazlican justlikeme Öncülük eder en azından diye düşünüyorum, görüşmek lazım alanında biriyle de tabi
BalBademmmmmm justlikeme Ben girdim özel hastanede. Bayaa torpil lazım. 2 gün önce de tekrar bir özel hastaneye görüşmeye gittim haber bekliyorum bakalım. Yine torpil ama