Semaen Teemo07 banyo yaptırdım parmagımda oradan tutarken bastırdıgım icin olmuş olabilirmi yani aklıma başka birsey gelmiyor umarım geçicidir
Teemo07 Semaen şimdi daha net olmuş. Dedigim gibi birşey değil sanırım. Belki olabilir. Kan akışıyla ilgili birşey de olabilir. En iyisi doktora göstermek aklınız kalmaz en azından.