Bebeggimm canım drr gittik doktor çok fazla ishal olduğu için kan geldiğini söyledi alerji olsa huzursuz olur dedii bagırsak iltihabı olsa ateş vss olur dedi ishal zorlamış dedii ishal için bir toz verdi mamasına katıp vercemm birde mamayı geçicii süreliğinee ishal mamasıyla değiştirdii Çarşamba günü tekrar görmek istedii inş düzelirr senin bebeşinn durumu nasıll