semracorasar Bebeğim 3 aylık sadece mama ile besleniyor ve kakasında beyaz pütür ler var sizce neden bu durumla karşılaşan anneler var mı cevabınızı bekliyorum
cftcdln semracorasar sadece anne sütüyle besliyorum. Mekonyumdan sonra hep beyaz pürüzler vardı. Anne sütü için normalse sizin için de normaldir galiba
Ysgl26 semracorasar emse süt yağından oluyo ama mamada neden olue bilemedim sindiremiyo olabilir bebiş