Şu ara pek bir
Düzenimiz yok malesef sabah geç
Kalkıyoruz ama kesintisiz uyumuyoruz ben gözümü
Açamadığım için oyalanıyoruz bi süre yatakta bugunden örnek veriyorum 10 da kalktık 1 de uyudu 30 dk hatta 20 dk çok azdır öyle 1 saat kesintiiz uyuduğu 5 bçk gibide tekrar bi
Yarım saat uyudu şmdi gece uykusuna geçti yani 10 da kalktık ama sabah 7 de kalktı 8de tekrar uyudu sürekli meme emiyor gecede aynı şekilde şuan annemlerdeyiz diye bişi yapamıyorum eve gidince düzenlemek istiyorum saatleri tam 9 aylık
Olduk uyku olarak 2 uykuya düştük ama uykularımız hiç uzun değil nerde yanlış
Yapıyorum
Bilmiyorum en zorlandığım
Ay 8 ay atağı oldu