Probiyotik olarak bio gaia gaz damlası olarak da sab simplex kullanıyorum. Gayet rahatlattı oğlumu. Geçen gün 3. ay kontrolü vardı doktor elindekiler bitince artık verme bu aylarda kendileri attık gaz çıkarabilirler dedi. Ben de bitince daha almayacağım.