Kızım 2.5 yaşında artık memeden kesmek istiyorum. Aslında 3yaşa kadar devam edeyim diyordum şu kovid zamanı en azından anne sütü ilaç niyetine. Ama sağlık sorunlarım ilerledi ilaç kullanmam şart mecbur bırakmam gerekiyor. Deneyimli anneler kızımı üzmeden sağlıklı bir şekilde nasıl bıraktırabilirim memeyi, neler tavsiye edersiniz?