Burcubaslas Kullanıyorsanız hangisi daha iyi memnun musunuz marka model önerisi rica edeceğim ikinci el almayı düşünüyorum. Teşekkürler
uykularharamolduuu Burcubaslas xiomi kamera kullanıyorum telefondan izliyorum hareket senserü karşılıklı konuşma ses duyma falan var memnunum
Deletedmom_33 Burcubaslas Motorola var bende görümcemin arkadaşı vermişti. Sorma eşimin kuzeni de aynı kamera ve telsizden getirdi. Arada nadiren kullanıyorum
Deletedmom27337 Burcubaslas e bebekten brionvega almıştım 1 yık kullandım. Sonra yernde yatormak için ekranlı bişey almak istedim o yüzden weewell in ekranlı kamerasını aldım memnunum ikisinden de. Brionvegayı internetin oldugu tüm cihazlardan uygulamayla takip edyorsun. Ama weewell internetsiz sadece kendi cihazından takip ediyosun
Ysgl26 Telsiz kullanıyorum ben weewell in telsizi gayet memnunum 2 aylık olana kadae almamıştım gerek yok diye ama varmış
Kurabiyecanavari Wewell kamera kullanıyorum çok memnunum ve bence çok gerekli. Telefondan değil, kendi monitöründen izlemenin avantajı şu ki bebek öğlen uykusundayken telefonunuzla ilgilenebilirsiniz atıyorum, daha mantıklı.
Dd222 Deletedmom27337 wewell kameranız tam olarak nasıl çalışıyor kamera internetsiz çalışıyor mu, ne kdr uzaklıktan çekiyor Bir de kablolu mu kamerası
Deletedmom27337 -Cedric WMV815 Dijital Bebek Kamerası https://www.e-bebek.com/weewell-wmv815-dijital-bebek-kamerasi-p-wee-wmv815
Deletedmom_21 Burcubaslas Biz bunu kullaniyoruz ama alırken bizim bu kadar degildi fiyat 500 almistim m https://www.hepsiburada.com/weewell-wma420-dijital-bebek-telsizi---300-m---arjli---interkom---lcd-ekran---gece-iii---ninni-p-AILEWEEWMA420?magaza=esilaonline&url_src=and-product-detail
Deletedmom27337 Dd222 kamerası fişte çalılıyor, telsiz ekranı şarjlı.. evim 2 katlı gayet iyi çekiyor. Kamera ve telsizi arasında kendi bağlantısıyla çalışıyor internetsiz
unsuzkek Burcubaslas kesinlikle kamera. Bazen çok zor uyutuyoruz bebeğimizi. Ses çıkarıyor gidip bakarsak uyanır kapıyı açma sesine ama kameradan uyuyor mu uyanık mı görebiliriz. Yüz üstü mü yatıyor ne şekilde yatıyor burnu açık da mı kolu altta kalmış mı her şeyi görebiliyoruz. Hem uyurken de özlediğimiz için en azından görüntüsü oluyor uyku halinde gülmesi her şeyine şahit oluyoruz 🥰🫠 motorola bizim ki e bebekten aldık.
Acemianne_ unsuzkek merhaba memnun musunuz uzaktan çekimi nasıl yani memnunsanız linkini paylaşabilir misiniz ya da modelini söyleyebilir misini, 🤗❤️
Barlas_mom Burcubaslas idarelik kiwi telsiz aldım 5 buçuk aylık oğlum iş görüyor şuan için kameraya gerek duymadım duyarsam öyle almayı düşünüyorum