Deletedmon_65 Fgnc1307_ bebeğinizin kimliği ile Aile sosyal güvenliğe gideceksiniz 2 ay sonra yatıyor bende yeni aldım
Elf123 Fgnc1307_ hayır doğum yaptığınız hastane bilgi vermedimi size e devletten bakın yatıp yatmadığına kimlikle PTT den alıyorsunuz ben dün aldım
Pelininannesii Fgnc1307_ başvuru filan yapmadık biz ama eşim memurdu iş yeri başvuru yapmış biz direkt almıştık paramızı PTT den
Fgnc1307_ Deletedmon_65 biz oraya gittik bı kağıt verdiler doldurup bi adres verdiler oraya gönderin denildi ama eşimin arkadaşlari e devletten yapılıyor demiş aile ve sosyal güvenliğe gittiğinizde ne yaptınız kağıt filan verildi mi
Derindeniz1 Elf123 ne kadar süre de aldığınız acaba ben doğum yapalı 2 ayı geçti dün gittim ptt ye yatmamış dediler
Elf123 Derindeniz1 ben ne zaman yattı bilmiyorum unuttuk biz parayı sonra eşim e devlette görmüş yakın zamanda dün fırsat buldum çektim parayı oğlum sekiz buçuk aylık
Fgnc1307_ Derindeniz1 PTT ye gitmeden önce bı yere başvuru yaptınız mı ya da e devletten bişey yaptınız mı