BirTostosAnnesi 18 Ağustos gecesi 38.3 ateşle hastaneye gittik 1 gece kaldık ateşi daha 38 olmadı. Kan ve idrar tahlili verdik. 24 Ağustos’ta da sonuç açıklanmış. Bu nedir? İdrar yolu enfeksiyonu mu? [https://mutluresim.com/images/2022/08/26/AVrfL.jpg](https://)
Busragokceberra BirTostosAnnesi Canım açıkçası bir değer göremedim bir rakam yok sonuçlandı diyor sadece
BuseBlt BirTostosAnnesi bundan birşey anlamadım ama bizim idrar tahlilinde mikroskopi diye bı satır var orda lökosit görüldü diyor mesela sayılar yazıyor. Sizde de öyle bı yer varsa ordan anlayabiliriz
ToprakandMom BirTostosAnnesi sağ tarafta kültürde üreme oldu diyor. Muhtemelen enfeksiyon. Ben öyle hatırlıyorum. Enfeksiyon yoksa üreme olmadı yazması lazım
BuseBlt BirTostosAnnesi bizim enfeksiyon varken lökosit ++ yazıyordu alt kısmında da mikrobiyoloji lökosit görüldü yazıyordu
BuseBlt BirTostosAnnesi tabi yine de doktorunuzla görüşürsünüz onlar kadar bilemiyoruz bizde o şekildeydi. Geçmiş olsun 🙏
Bebek123- BirTostosAnnesi evet. Şuanda idrar yolu enfeksiyonu var olarak gözüküyor. Gene de bir doktorunuzla görüşün. Geçmiş olsun