Azramina ben evime kamera döşettim ve bakıcı tuttum.annemlere vermedim.yarım gün çocuk bakıcak sonra ben gelince de yemek,ütü vs yapıcak.Böyle yaparsan daha mutlu olursun hem ev işi yükün azalır,bebeğinle daha kaliteli vakit geçirirsin,hem kadın 15.30 gibi yollarsın evinde de rahat olursun hem de eşin annenle yüz göz olmaz.aynı evde yaşayınca herşey değişiyor tavsiye etmem heleki annenin yaşı varmış bebişin şimdi uslu bir kaç aya koşup yürüyecek annen nasıl peşinde olacak o zaman