Bebeğim 2.ayını doldurdu ve kalça ultrasonu yaptırdık. Ultrason sırasında çıkık olmadığını ama gelişimsel gerilik olabileceğini fakat böyle durumların bu zamanlarda olup 3.ay da düzeldiğini söylediler ve 1 ay sonrasına tekrar randevu verdiler. Devlet hastanesinde yaptırdığımız için açıkçası doğru düzgün de anlatılmadı konu bize. Böyle bir durum yaşayan oldu mu sonrasında düzeldi mi ya da ne yapmam gerek acaba? Yardımcı olur musunuz