Gizemekmekci 1,5 gün 39 ile 38 derece arası ateş oldu ishalde vardı dişlere bağladık daha dişimiz hiç çıkmadı diye 11 aylık olcaz neredeyse ama kızarıklık artınca bu akşam hastaneye gittik doktor 6 ıncı hastalık bunum bir ilacı Yok bol sıvı verin geçer kendiliğinden dedi