Kuzeymomss Kızlar bebeğim 4 aylık, pusetinde artık zor duruyor kafasını kaldırıp oturma pozisyonu alsın istiyor. Portbebeye kaç aylıkken geçtiniz? Geçsem olur mu acaba?
MyDarlingSon Kuzeymomss benim bebeğimde 4 ay 22 günlük gecen denedık ama tıkandı korkdum 🥺 Birdaha koymam tam kafasınu tutmadan
HEY03D Kuzeymomss bizimki 3 aylık felandı sığmıyordu pusete. Puseti de baya geniş olmasına rağmen. Biz geçtik port bebeye yatırıyorduk tamamen şimdi 5 aylık oldu bir kademe kaldırıyorum etrafı inceliyor. Araba da oto koltuk kullanmaya başladık
Mcnkarsel Kuzeymomss ben dogumdan kısabir süre sonra geçtim valla. Bana diğeri hiç rahat gelmiyodu. Cok cok kısa kullandım. İçine bebek arabası yastıklarından koyuyodum. Cokta rahat yatıyodu. O zamandan beride portbebe kullanıyorum