Nisabaran Kızlar doğum yapalı 3 ay oluyor Adet kanamam 15 gündür devam ediyor azalma yok aynı orantıda devam ediyor nasıl gider ne yapmam lazım bir anda bitmesi için veya azalması için ne yapmalıyım Sezeryan doğum yapmıştım
Eslinapapatya Nisabaran benimde aynen öyle olmuştu 5 gün arayla 15 gün süren doktora gittim normal bir şey yok dedi doğumdan sonra düzensizlikler olabilirmiş
Yigitmiray38 Nisabaran bnde doğum yapalı 3 ay olacak sürekli kanama oluyo leke şeklinde. Bitiyo 5-6 gün sonra tekrar baslıyo gitmeye de korktum normal doğum yaptım bende
sevgikelebegi Nisabaran farklı doktora git ağrı kesici gönderip ne demek ya 15 gündür kanama geçiriyorsun halsiz bitkin düşersin bi yol bulunması lazım
Nisabaran Yigitmiray38 hayır karnımdan gebemiyim diye baktı çok ilgisiz di doktor ama benim doğumdan çıktıktan sonra kanımda enfeksiyon olduğunu söylemiştiler crp 0-5 arası olması gerekirken benim 250 ydi enfeksiyonum olduğunu düşündüm bende doktor doğumdan sonra enfeksiyon yazmıştı düzenli içmemiştim onu içtim birde ağrı kesici vermişti o günkü doktor onu içtim kesildi ama yine de başka hastaneye aldım randevu ona göre hareket etmek istiyorum o zamana kadar adetim gelmezse tabi