Merhaba 2.5 yasinda oglum 2 gundur asiri balgam oldu bigazi ama sadece uyudugu zaman oluyo. Yani oglen yada aksam uyutiyorum bi sure sonra oksurukle balgamla uyaniyo kusuyo. Dun gece asiri bi balgam atti kusarak sonra rahatladi uyudu.. Pekmez su tereyag yaptim aimdi. Ama yogun mu olcak kivami ne kadar ne koycam bilemedim var mi yapan iyu gelen