lceLady kızımın ayağında vardı cildiye arkadaşım vardı ona sorayım dedim neyse attım resmî bu ne olabilir dedim ozaman bana bşt kaç yet demişti karnında falan diğerini hatırlamıyorum benim kızın ayağında vardı işte krem sür nemlendir dedi bide dalin falan kullanıyorsan bırak dedi 5,6 gğn buhu yap baktım geçmiyor doktora götür dedi kş normal dr bakmadan bunları söylemem ama sen bir deme dedi denedim ve geçti anladım kş sakin kuruluk yapıyor çocuğun vücudu kuruyup soyuluyormuş 🙏🏻İstersen bir dene bunlrı bepantol mu ne o yada Hematen demişti