Busra2089 çocuğumun geleceğini düşünmekten suanki zamanımızda odaklanamiyorum kıyafet almak lüks oldu zaten el kadar tişört 150 ₺ en ucuz neresi var diye kovalamaktan ciğerim soldu her ay sadece mama ve beze verdiğiniz para neredeyse 3000 ₺ yemeden içmeden ev kirası elektrik su doğalgaz faturası ödemeden kafadan 3000 liramiz yok ha çocuğum elbette alacağım ona hiç sözüm yok ama en az 3 çocuk derken basit basit konuşuyor peki ya sonrası kreşi okulu servisi yemeği kim nasıl yetişecek bilmiyorum eskiden sokakta büyümüşüz bir şekilde şimdi o da mümkün değil. Ne sokağa çıkaracak cesaretimiz var nede eline salçalı ekmek verip hadi yavrum ye diyecek nesil var. Biz bir şekilde büyüdük diye bir şekilde çocuk büyütmek istemiyorum bu bana çok saçma geliyor. O yüzden başka çocuk yapacak ne gücüm nede maddiyatim var. Böyle söyleyince de çocuk rızkıyla gelir diyorlar Allah acısını göstermesin de kızım doğduktan sonra borcumuz 3 Ken 5 oldu asla çocuğuma şikayetim yok bu bozuk düzene isyan ediyorum