Kızım 2.5 aylık emziriyorum gunde 2 kere falan mama veriyorum dogdugundan beri 2 ay boyunca hipp kullandim bi sorun yoktu ama en son aldigim hipp mamasinda dolu dolu kustu 1 hafta mama vermedim sonra sma aldim ondada ayni sekilde dolu dolu kustu sizce sebebi nedir?