NoThing2Lose kuzey-21 kaynanam birkere buzluktan çıkarıp yapmıştı yedikten sonra ağzında çok kötü tat bırakmıştı birde hamileydim o zamanlar 🤮
Mommyishome kuzey-21 kışın üstünden 7- 8 sy geçti risk almaya drğmez bence hele çocuklara hiç yedirmem ben olsam