caganinannesi Arkadaslar yamuna performans termal taytımı satıyorum 4 defa anca kullandım çalıstıgım için giyip yürüyüş yapacak vaktim olmuyo evde 1 aydır evde duruyo bos bos sapasağlam xxl beden 70 kiloyken almıstım 200 tlye aldım daha uygun vericem düşünen olursa
Esraogey caganinannesi basen çevreniz kaçtı bende performans tayt almak istiyorum ama 3 xl al dedi müşteri temsilcisi 110 basen çevrem bana 3xl büyük gibi geldi
KuzeyiinAnnesii caganinannesi ben düşünüyorum nasıl ulaşabilirim size ? busra.sizi instagram hesabım taytı ayrıntılı görme şansım varmı ?
caganinannesi KaSeAy ben 200 TL ye aldım o indirimi cok az yapıyorlar bekledim ama yakalayamadım malesef
Milasmom KaSeAy ben de performans termal tayti 200 e aldim ben alirken termal tayt 169 performans termal tayt 199 du acaba termal taytla karistiriyo olabilir misiniz performans termal tayt yeni cikti çünkü
KaSeAy GmzSnn Hanımefendi 200 diyo o zaman öyledir ama güncel fiyata göre satışlar oluyor burda aldıgn fiyata satarsan ayıp olur😉
caganinannesi KaSeAy güncel fiyata göre satıyorum zaten performans termal tayt hic Bi zaman 200 den asagı satılmadı halada 200 TL
KaSeAy caganinannesi Doğrudur dedim zaten. Genelde insanlar öyle yapıyor siz de öyle yaptınz sandm iyi satışlar🙋♀️