Merhabalar. Bebeğim 10 aylık. Tatile gideceğiz otele. Gün içinde nasıl rutin oluşturdunuz deneyim paylaşırsanız sevinirim. Ben erkenden plaja inmeyi düşünüyorum kalabalık değilken güneş dik gelmiyorken. Ama 9-10larda uyuyor. Sahilde uyuyunca ne yaptınız mesela? Odaya mı çıktınız plajda yer mi yaptınız. Plajda kaç saat vakit geçirdiniz? Gün içi rutininiz nasıldı merak ediyorum. Teşekkürler şimdiden cevap vereceklere