Miraamm Merhaba annişler ,9 aylık bebeğim çok iştahsız oldu, sanırım diş cikarcak,bu durum normal mi bi kaç kaşık yoğurt dışında bisy yemek istemio ,ne zaman geçiriyor bu durum ,zorlamali miyim napmm lazım
MelisaGoktugMommy Miraamm dis donemlerinde istahsiz oluyorlar genelse canim ustune cok dusme teklif et ama yemiyorsa zorlama gecici bir donem
Elfelf475 Miraamm sakın zorlamayın birkaç gün sonra dişi cıkınca düzeliyor Zorlarsanız tiksinir hiç yemez, huy kapar Bizim de basımıza geldi 200 gram verdi hatta sonraki hafta geri aldı üzülecek stres yapacak bir şey yok bizim de iştahımızın olmadığı günler oluyor her gün aynı bebek olmasını bekleyemeyiz ☺️
SGeceC Miraamm benimkide 9 aylık dişin patlaması yetmiyormus sonrasında diş kökleri uzadığı için ağrı devam ediyormuş o yüzden bizim 4 dişte çıktı ama iştahsızlık devam ediyor doktor ve sağlık ocağı ebesi ihtiyacı kadar yiyorlar bu dönemde dedi hiç zorlamıyorum gün içinde bir kaç kez teklif ediyorum kafasını çevirdiği an kaldırıyorum meme yada mama sizin hangisiyse öyle devam edin bence sizde istemediği zaman
Busralpasln Miraamm aynı durumu bizde yaşıyoruz bebeğe bırak zorlama üstüne gitme o istediği zaman yer dişten dolayı yumuşak şeyler yemeyi istiyorlar geçici bir durum biraz sabretmemiş gerekiyor
Miraamm Elfelf475 yaa iyi oldu söylemeniz zorlamam ozman, ama üzülüo insan bisy yemeyince ,,,uykudada değişiklik var uyumuo doğru düzgün
Elfelf475 Miraamm hepsi geçecek bizim bir haftayı bulmuştu ama sonra o kadar hzlı kilo aldı ki o açığı kapatır mutlaka Ayda 200 gram alan çocuk haftada aldı öyle söyleyebilirim Canları çok acıyor maalesef ne yiyor ne uyuyorlar ben de çok zorlandım su anda düzeldi bakalım sıradaki dişlerde neler olacak
Miraamm Elfelf475 ay çok güzel inşallah öyle olur bizimde kilosunu alır yavrum sağlıcakla ,, ay ne zormuş diş beraberinde ishal yaptı sürekli değiştiriyorum ,ve sadece emmek istiyor geçer mi ki buda
Elfelf475 Miraamm evet aynı belirtiler oğlumda da vardı maksimum 10 gun sürüyor ateş de mesela 4 gun sürmüştü Diş cıkınca 2 3 gun içinde tamamen eski düzenimize döndük biz
Miraamm SGeceC zayifliyo ama zorlamasam vicdan yapiom yhaa , sürekli memede olduğu için bisyde kalmio ,mama veriyorum ama zoruma gidio neden mama gıda yesin die icim icimi yiyo ,, ama dediğiniz gbi inşallah geçici bi süreçtir ve eski istahina geri döner,tüm bebisler olmak uzere
Miraamm Elfelf475 darısı en kisa sürede başımıza inşallah, bugün bi baktım dişi ufaktan patlamış ayy çok heyecanlı bisymis yaa