oykumoms Hanımlar kıxım kaka yapmadığı için doktor bu fitili verdi ikiye böl yap dedi ama genede çok büyük oluyor. İyice küçültsem bile fitili yaparken kızım çok ağladı siz nasıl yapıyorsunuz. Suyla ıslatıyorum içinde kalması gerekiyor değil mi