Covidim hafif grip gibi geçiyor, hatta fiziksel bir şeyim kalmadı diyebilirim. Ama midem berbat oldu ya. Lansor içiyorum sabah ona rapmen burnumdan çıkçak sanki midemden yukarı geliyo acı su. Ağzımın tadı berbat. Hamilelikte de böyle olmuştum. Var mı benim gibi olan ve çaresini bulan acaba?