Sevde01 9 aylık oğlum var bebek arabasına binmek istemiyor binince hemen ağlıyor ne yapmalıyım alıştırmak için ama önceden biniyordu uyuyordu şimdi öyle degil
Sontvbukucu Sevde01 10. Aya kadar kendini yirtti simdi sorun yok yani öyle bayilmiyor ama kendini de yırtmiyor
Gzdzeynep Sevde01 benim kızım da öyleydi ağlasa da almadım arabasından alıştı o şekilde. aynı şekilde oto koltuğunu da istememişti ilk başta ama şuan alıştı kendi koltuğuma oturcam ben diyor hemen. kararlı olup ağlayınca hemen kucağa alınmayınca alışıyorlar
plakayerli Sevde01 bizimki de 1 yaşından sonra ilk 10 dk sesini çıkarmamaya başladı ennazından yakın yerlere öyle götürebiliyorum