Kbra_1992 Semaaglrr bende vardı gayet memnun kalmıştım ama tek gögüs bilginiz olsun ilk zmnlar bebek boşaltamıyordu sütü hep onla sağmıştım ama bikaç kez mastit oldum tabi ama güzel pompa yani çekişi fln gayet iyi
witcher Semaaglrr Hiç memnun kalmadkm sütüm olmasına ramen elimle sıkıyorum geliyor ama pompayla gelmiyordu anlamadım benimki mi bozuktu yoksa genel olarak mı böyle bilmiyorum
Birbebetoannesi Semaaglrr bende kullandım hala da duruyor çok memnunum, normalde lansilonunkini alıcaktam arkadaşım önerince denemek amaçlı almıştım bir daha başka cihaz da almadım