Maşallah kuzucuğa pek tatlı yüzleri hep gülsün inşallah 🙏
İlk bebeğim acemilikte var çocuk dünden beri uyumuyor sıcaktandır diye düşündük bugün zorla baktım ağzının içine sağ alt taraf apse gibi şişmiş herhalde ondan uyuyamıyor aslında o kadar çok uykusu var Kİ doktora gösterelim dedik belki bir çaresi vardır ben ne yapacağımı şaşırdım