Merhaba kızlar oğlum 15 aylık ve emzirmeyi yavaş yavaş sonlandırmak istiyorum, git gide iyice bağımlı olmaya, beni çok yormaya ve ek gıdasının önüne geçmeye başladı. Nasıl bıraktırabilirim, yol izleyebilirim tavsiye önerilerinizi bekliyorum, şimdiden teşekkürler❤️