123Seda Merhabalar bebeğim 5 aylık sideferi araştırdım iyimiş fakat kaç damla vereceğim konusunda bilgim yok eczacıma sormamışım sizler nasıl veriyorsunuz
Mamastuna 123Seda kilo başı 1 damla kullanıyorduk ama karın ağrısı yaptı bıraktık, bestirona geçtik, o da kilo başı 2 damla
livanurvealpinannesi61 123Seda sidefer de şeker sitrik asit ve sodyum benzoat var içerik olarak temiz değil aksine zararlı.
livanurvealpinannesi61 Mamastuna bestiron kullandım doktor kilo başı 1 damla ver demişti bana bestiron kilo başı 1 damla veriliyor muş öyle demişti .
Mamastuna livanurvealpinannesi61 bana 2 dedi, hususi sordum doktora, damlalığı küçük damlaları da küçük çünkü
livanurvealpinannesi61 Mamastuna bilmiyorum canım ben aile hekimi hemşire ve doktora sordum kilo başına 1 damla verilir fazlası zararlı demişti.