senbanabaksana Kızlar merhaba akşama misafirim gelcek bebekle çıkamıyorum hazır kek altı var geçen hafta almıştım ama tarihi 1 ay geçmiş açılmadı paket daha önce kullanan başına gelen var mi paketli duruyor bozulma olmusmudur
Oznurkk senbanabaksana geçen hafta alınca tarihine dikkat etmediniz mi? Bir ay geçmiş tarihi bence kullanmayın. Ne kadar tadı bozulmamış olsa da süt ürünlerinden yapılıyor zehirlenme olabilir Allah korusun
tasyan Bence açıp bi lokma tadına bakın, lezzetinde sorun yoksa bir şey olmaz. Ben skt çok az geçince tüketiyorum açıkçası bir şey olmadı.
senbanabaksana tasyan güneş görmeyen kilerde ya biraz o yüzden düşündüm birşey olmaz diye ama içinde yumurta varsa bilemedim alerjik reaksiyon gösterir mi