28durum
Ben kesilmesi tarafıyım. Büyük oglumada bebeklıgınden bu yana sıfıra vurdum 5 yaşa kadar üstelik her yaz. Sacları daha gür. Şimdi direksiniz ki genetik ondandir.
Diğer oglumda 1 yasında onunda saclarını 3 aylıktı sıfıra vurdum.üzerine yine bi cok kez kestim.
Akrabamızın aynı ay bebegi hiç kestirmedi. Aradaki farkı gorebılıyorum cocugun saclari tüy gibi. Zaten dogdugu zamanda böyle hani cok ince tüy gibi olur ya halen o sekilde ince ve seyrek.
Bana kalırsa cok faydası oluyor.görüntü olarak evet biraz kötü durabılır ama cabuk uzuyor. Yazında güneş zaten sürekli şapka takıyoruz