nazlial 2 ay 17 günlük bebeğim anne sütü almıyor, sancıları çok arttı ama kaka sorunumuz yok. Damlayı günde kaç defa nasıl kullanmam gerekiyor? Mmasına ekleyip verebilir miyim?
Rdn nazlial valla düzenli kullanım şart diyorlar ben kendime de dikkat ettim biraz da büyüdü bebiş derken dizeldi ama tam fayda neden sağlandı tam emin değilim