Hanımlar size önemli bir soruyla geldim.
4 ay önce hormonsuz spiral taktırdım 4 aydır sorunsuz regl oluyorum fakat bu ay 5-6 kere lekelenme dışında regl kanamam olmadı gebelik testi yaptım negatif çıktı hala birşey yok aranızdan yaşayan var mı ? Gebelik gibi birşey söz konusu mudur ?😓