Dadasefe sirkeli su falan denemeyin anlık düşürüp birden yükseltiyormuş ateşi aklıma bunlar geliyor şuan biz hastanede yattığımız da ateşi yükseldiğinde söylediklerimi yaptılar en son çare bir çay kaşığı calpol verirsiniz ağrısı da olabilir rahatlatır