uzunayse Herşeye korkuyor herşeye hafif bir öksürüğe bile sıçrıyor yada ağlıyor. 6 buçuk aylık yanında hapsurmuyoruz aniden yüksek sesle konuşamıyoruz normal mi bu kadar korkması🤨