Sltnpltdnmz Merhaba anneler. Aranızda çalışanlar var mıdır? Doğum iznine ayrıldıktan sonra doğum raporu ücretim az yattı. Mesleğim mühendislik ve maaşım mühendis maaşları üzerinden veriliyor. Ama ptt üzerinden yatan doğum raporu ücreti bana çok az geldi.
deniz-95 Sltnpltdnmz normal maaş kadar yatmıyor zaten. Toplam maaşınızın 3’te 2’si. Ve bu son 12 aylık maaşın ortalaması ile hesaplanıyor.