F2411 Bebeğim 6 aylık arıtma suyunu kaynatıp soğutup veriyorum hep mi böyle yapmam gerekiyor siz nasıl veriyorsunuz?
minikfarem__ F2411 1 yaşına kadar kaynatıp vermeyi düşünüyorum hazır suyu. Ondan sonra normal hazır suya gecmeyi planlıyorum..
Sontvbukucu F2411 bebek suyunu kaynamaya gerek yok. 1 yaşından sonra normal içme suyu verebilirsiniz kaynatmadan. 1 yaşına kadar onu da kaynatiyoruz.
DemetF F2411 hazir su al kaynatma ver ben ole yapiyorum bisey olmaz ya hepsi ayni kaynayinca mineralleri daha da gidiyor suyun
Minikprensesinannesi892 Ozgemre hangi marka kullaniyorsunuz acaba? Ben fuska aldim kaynatmadan veriyorum ama hep aklimda acaba kaynatsam mi dusuncesi var 😔
Whoam Bebek suları var e bebekte falan onlardan alın. 1 yaşa kadar onlardan kullandım kaynatma falan yapmayın bence mineraller gidiyor hep. 1 yaştan sonra da normal hazır suları kullandım
tasyan F2411 6. aydan beri normal içme suyu veriyorum. Kaynatmıyorum. Şu an 14 aylık bir sorun yaşamadık.
Selinbam F2411 ben 1 yaşından sonra bıraktım kaynatmayı ama tavsiyem içme suyu şişe su ver çeşme suyu genede içirme
Elisa34 F2411 hayatın bebek suyu var onu kullanıyorum 5 ci aydan beri su hiç kaynatıp vermedim cok şükür Bi sorun yasamadık şuan 7 aylıgız
Mrvsen Elisa34 bende hayatım bebek sularını kullanıyorum. Migros’tan alıyordum genelde , ama birkaç aydır bulamıyorum stok sıkıntısı varmış sanırım . Nereden alıyorsunuz siz ?
Azyef F2411 1yasına kadar kaynatın diyor uzmanlar ben artıma verdım hep hıc kaynatmadım valla çok şükür bır sıkıntıda olmadı arıtmanın bakımını düzenli yaptırıyorum