Bebeğim iki buçuk aylık ilk doğduğunda sağıp buzluğa attığımız sütler vardı üç ay durabilir diye biliyordum şimdi vermek istiyorum ama nasıl vereyim biberonla versem tekrar emmez mi diye korkuyorum ..
Bir de süt bebeğin ihtiyacına göre içeriği değişir diyorlar o ilk günler ki sütun şu an bebeğime bir faydasi olur mu yoksa hiç karıştırmiyimmi