Aysesen-16 Arkadaşlar şu sıralar annemde kalıyorum oğlum da gündüz uykular çok az olduğu için beşik de sallayarak uyutuyum uyuyo öyle acaba eve gidince sıkıntı olur mu arar mı yeniden ki ister mi sallanmak