beyazkelebegim Kızlar neler yaptınız ? Ben sadece sebze kurutabildim. Domates sosu daha önce hiç yapmadığım için tek başıma cesaret edemedim, ya yapamasam diye. Sizlerde yaptıklarınızı paylaşırsanız fikir olur, hem belki bende yapabilirim ☺️
allahimsabirver beyazkelebegim wallaaz önce pazardan geldim bende kurutmalık yaptım patlıcan közlemesi yaptım karnıyarık yaptım daha konserve yapacam
pogacayanakk beyazkelebegim şu an için salatalık turşusu yaptım bebem için şeftali konservesi ve bezelye kattım domatesi vs annemle yapacağım ben yapmayı bilmiyorum
beyazkelebegim allahimsabirver bende buzluğa bu şekilde atmayı çok istiyorum ama buzluk küçük ne sığabilir ki
allahimsabirver beyazkelebegim domates sosu ayrı yapıyorum bide domates biber patlıcan yada et bildiğimiz güveç gibi onu yapıp konserveye koyuyorum
allahimsabirver beyazkelebegim turşu şimdi yapılmaz havalar daha sıcak maksimum 1 ay sonra yapılmaya başlar
pogacayanakk beyazkelebegim bidonda yapılırsa bozulur mu bilmiyorum ama ben sıcak su ile kavanozda yaptım o şekilde bozulmuyor Adana sıcağında bile bozulmuyor öyle söyleyeyim
beyazkelebegim allahimsabirver annem olsaydı rahatlıkla yapardım bende böyle konserve çok seviyorum eskiden hep yapardı annem. Okadar malzemenin çöp olmasından korkuyorum