Melek00 Merhaba arkadaşlar benım ılk hamılelıgımde kusma bulantı mutfaga girememe birşey yemedıgın halde kusma doktorlar hipermezis gravidarium demişlerdi bu bır rahatsızlıkmış ıkınıcı kez hamıle kaldıgımda yaşarmıyım aynısını yada bu durumu yaşayan varmı
iyilik80 Melek00 yazdiginiz terim zatrn hamilelikte kusma bulantiyi ifade ediyor. Her hamilekik farkli tabiki ama yuksek ihtimal yasarsiniz