Oglunasikbiranne08 Kızlar oğlum 16 günlük. Bebeğim yemekten sonra kusuyor süt kesiği gibi. Bunun bir zararı var mıdır acaba? Bilenler yazabilir mi?
Deletedmom378 Oglunasikbiranne08 ayy yaptınız mı doğum Allah analı babalı büyütsün 🥰 normal fazlasını çıkarıyor ya da fazla hareket ettiriliyorsa ondan da olur
Smyyecnar Oglunasikbiranne08 hayır yok balım midede sindirdiği sütün fazlasını kusuyor eğer süt tarzında kusuyorsa da çok yemişdir En acil kusma ardı ardına durmayan kusmalardır fışkırır tarzda
Minikerkegim Oglunasikbiranne08 fışkırır tarzda değilse yediğinin fzlasını çıkarıyordur endişe etmeyin
Oglunasikbiranne08 Deletedmom378 yaptım canım çok sağol 😊😊😘😘 anladım canım. Yok hareket ettirmiyorum yemektn sonra. Çok az kusuyor o şekilde.
Oglunasikbiranne08 Bilgeefe02 Minikerkegim Smyyecnar Deletedmom378 Yok hayır fışkırır tarzda olmadı hiç çok şükür. Sağolun kızlar 😊😊
deletedmom719 Oglunasikbiranne08 peynirsi kıvamda değil mi 😊 endişe etmeyin fışkırır tarzda olmadı sürece sorun yok :)
Derya91 Oglunasikbiranne08 Bebeğim 3 aylık. Nerdeyse her emmeden sonra 2-3 kez o şekilde kusuyor. Fazlasını kusuyordur diyorlar ama bilmiyorum artık ne kadar fazla olabilirki:)
Oglunasikbiranne08 Derya91 aynen ne kadar fazla ki acaba 🙄🤔 gerçi oğlum biraz fazla emmek istiyor. Midesi dolunca kusuyor galiba
Nihankumsal Oglunasikbiranne08 bebek süt kesiği şeklinde kusarsa süt yarıyor bebeğe demekmiş sağlık ocağı söylemişti banada