buglemin_annesi08 Merhaba kızlar bebeğim 4 aylıkken öğrendim sadece tek bi böbreğinde vardı taş 2 mm büyüklüğünde şimdi iki böbreğinde ve 5 mm büyüklüğünde napicam beeen korkuyorum ya bobreginde de zarar verirse 🥺🥺🥺
yasacmalamalo buglemin_annesi08 canım biz de de oldu 3.ayda öğrendik iyi bir çocuk nefrolog bulmanı önerirm emziriyorsan sen tuzu kes dedi cocuguna da verme dedi su içir bol bol yoğrt yedir onun içindeki bakteriler çok yararlı d vit kesmişti bizim öncelikle neyden kaynaklı onu öğrenin bizim gentik di 3 ay bekledik ilaç kullanmadık ama sonra 3 ay kdr ilç Kullandık şükür öyle geçti ama umarım sizin ilaca gerek kalmaz tadı çok ktü içmek istemiyordu kızım ne günlerdi ya üzüldüm valla şifa bulursunuz İNŞALLAH
Piiiiiinaar buglemin_annesi08 yasacmalamalo kızlar.merhana öncelikle çok geçmiş olsun. Benim eşimin tarafından da gelen böbrek taşı sıkıntısı var. Eşimde ameliyat olmuştu iki sene önce. 3 aylık bir oğlum var. Acaba onda da var mıdır böbrek taşı. Siz nasıl öğrendiniz. Bende bir baktirsam mi acaba oğlum için böbreğine. Ne kadar erken o kadar iyi midir böyle bir durumda
buglemin_annesi08 Piiiiiinaar bence de erken teşhis iyidir benim bebeğimde idrarda azalma ve bezinden kana benzer bı leke gördüm ultrasyondan bakıldı bibreklere
yasacmalamalo buglemin_annesi08 acı ekşi arasıydı canım su katıp içine ertip içiryrdum şırınga ile orelet gbiydi