tugce12345 Dalin kullanıyordum fakat alerji yaptı bebeğime kullanabileceğim doğal içerikli memnun kaldığınız sampuan var mı? Bebeğim 5 aylık
Uraskpln tugce12345 dalin kimyasal içeriği fazla olan bir marka. Ben doğduğu günden beri minoris kullandım doğal ve bitkisel çok memnunum
Sontvbukucu tugce12345 ecowell, minoris, naturalive, incia, siveno. Hepsi dogal canim. Bu arada mustela yazanlar olacaktır. Dogal degil maalesef kimyasal var onda da.
Belis-mom tugce12345 şuan naturalive kullanıyorum ama baby me de organik bebek ürünleri serisi çıkarmış içerigi temiz ve diğerlerine göre çok uygun elimdeki biter bitmez alacağım siz de araştırın isterseniz 💮🐣 yine mustela bübchen vs markalar da bilindik ama içeriği temiz değil maalesef
livanurvealpinannesi61 tugce12345 kızıma 3 yıldır hipp baby kullanıyorum içeriği temiz ve göz yakmıyor hiç çoğu şampuan göz yakıyor muş.